Söndagens katt


Nu har ni fått vänta sen söndags på vilka som blir dagens katter, eftersom det är över 100 som gillat så är det alltså 4 katter som blir valda, har inte riktigt bestämt mig om 2 katter visas här på bloggen och 2 katter visas på våran facebook. Men skitsamma, här kommer dom 2 första katterna

FÖRSTA KATTEN:

Valentina heter den här tjejen, klicka på hennes namn för att komma till fb.
Hon är enligt hennes fb konto född 1993, vet inte om det är sant, annars kan man ju alltid fråga henne,
hon är sjukt söt och därför värd att bli en katt! Singel är hon också så ni killar kan ju lägga in en stöt på henne, lägg tll hennepå facebook dirr genom att klicka på hennes namn lite längre upp!


ANDRA KATTEN:

Elin heter hon, hon är född 1996 eller 1997, något sånt där har jag för mig, jätte söt tjej, vet inte om hon är singel eller ej, annars är det bara trycka HÄR för att komma  till hennes fb och fråga henne!!


SÖNDAGENS 2 ANDRA KATTER KOMMER UPP PÅ MIN FB!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0